Ви завжди можете звернутись до менеджера в Viber або Whats App

Ua Ua Ru Замовити дзвінок
м. Чернівці, просп. Незалежності 106, офіс 102
м. Харків, просп. Ювілейний 1А, офіс 1
Правила работы в период войны

Як ввести РРО в експлуатацію?

Опубліковано: 18.03.2020

Перед початком процедури реєстрації РРО, підприємець обов'язково має подати до податкової форми 20-ОПП. Це повідомлення про об'єкти оподаткування або об'єкти, пов'язані з оподаткуванням, через які провадиться діяльність.

При першій подачі форми 20-ОПП підприємець повинен повідомити всі об'єкти оподаткування, а при подальшій подачі - повідомити тільки про появу нового об'єкта або вказати про зміни, що стосуються існуючого. Також форму 20-ОПП слід заповнювати при зміні інформації про об'єкт оподаткування, наприклад, його найменування, місцезнаходження чи стан.

Після купівлі РРО необхідно підписання договору поставки з компанією-продавцем та отримання чека або видаткової накладної на куплене обладнання. Наявність платіжного документа засвідчує факт володіння РРО.
Потім необхідно розпочати процедуру реєстрації.

РРО бувають двох типів: касові апарати та фіскальні реєстратори . Про відмінності між цими пристроями читайте у нашому окремому матеріалі.


Снимок.JPG

1 етап: звернення до ЦЗГ

Протягом періоду дії форми 20-ОПП слід звернутися до Центру сервісного обслуговування (далі – ЦСО) та укласти договір на сервісне обслуговування та ремонт РРО. Наша компанія є ЦСО, що дуже зручно для клієнтів: ми не тільки підберемо та продамо пристрій, але забезпечимо сервісне обслуговування фіскальної техніки. За цим етапом слідує реєстрація у податковій, з яким також можуть допомогти фахівці ВМС-Технолоджі.

2 етап: реєстрація у податковій


Після того як зроблено те, що вище, ви подаєте форму 1-РО. Підприємцю слід подати заяву про реєстрацію контрольно-касової техніки, складену за формою 1-РРО. Його можна заповнити онлайн, в електронному кабінеті або скласти у паперовому вигляді.

Якщо документи гаразд, то протягом 2 днів податкова зареєструє фіскальний номер для вашого пристрою та видасть довідку № 2-РРО, яка називається “Довідка про резервування фіскального номера в ЦЗЗ”. Документ можна отримати в електронному чи паперовому вигляді. Також копію довідки буде направлено до Центру сервісного обслуговування, тобто нам. Термін дії довідки – 3 дні.

pde-839-2192.png


3 етап: безпосереднє введення в експлуатацію


У   протягом 3 днів після отримання нами довідки № 2-РРО, реєстратора розрахункових операцій буде поставлено на облік, а значить:

-Ми зареєструємо для нього фіскальний номер;
-Внесемо номер РРО у фіскальну пам'ять;
-Опломбуємо пристрій.

Після виконання всіх дій ми відправимо до ДФС довідку про опломбування РРО та акт введення в експлуатацію. Після отримання документів співробітники податкової проведуть реєстрацію РРО та нададуть підприємцю свідоцтво про реєстрацію РРО форми № 3-РРО. З цього моменту підприємець може скористатися фіскальним пристроєм.

P_RD_274.png

Попередження непередбачених ситуацій

Якщо основний касовий апарат раптово вийде з ладу або в магазині відключать світло, підприємець не зможе здійснювати розрахунки. Щоби такі ситуації не завдали шкоди бізнесу, реєструють резервний РРО.

Можливо, незабаром процес фіскалізації буде спрощено. Мінфін України затвердив перелік із 8 спеціальних програм та запустив їх тестування. Докладніше про нововведення у фіскальній галузі та електронних РРО можна прочитати в іншій нашій статті.

Компанія ВМС-Технолоджі в Харкові здійснює продаж та постановку РРО на облік. Звертайтеся до наших інженерів, і вони проконсультують вас з питань, що стосуються критеріїв вибору, характеристик та використання касових апаратів та фіскальних реєстраторів.



2020-03-18

Закрыть

Ваша заявка принята

Ваш заказ принят. Менеджер свяжется с вами для уточнения деталей