- Головна
- POS обладнання
- Кіоски самообслуговування Кіоски самообслуговування
Відкрити фільтр Приховати фільтр
Кіоски самообслуговування та інформаційні
Кіоски для самостійного замовлення та оплати товарів дають можливість автоматизувати продажі та прискорити обслуговування клієнтів у ресторанах швидкого харчування та точках роздрібної торгівлі. Вони служить для допомоги клієнту у виборі товару, прийому оплати та відправки замовлення в обробку... Детальніше
Кіоски для самостійного замовлення та оплати товарів дають можливість автоматизувати продажі та прискорити обслуговування клієнтів у ресторанах швидкого харчування та точках роздрібної торгівлі. Вони служить для допомоги клієнту у виборі товару, прийому оплати та відправки замовлення в обробку. Такі кіоски ви могли бачити у популярних закладах фаст-фуду, наприклад McDonald's або KFC. На борту таких пристроїв знаходиться:
- сенсорна панель для введення інформації;
- сканер штрих-кодів;
- чековий принтер;
- Банківський термінал або купюроприймач для роботи з готівкою.
Принцип роботи кіосків самообслуговування
Програмний інтерфейс терміналу самообслуговування дозволяє вибрати товар чи послугу з каталогу та змінювати її властивості, наприклад, додавати чи прибирати інгредієнти страви. Після вибору товару, можна вибрати спосіб оплати замовлення: готівкою або за допомогою банківських карток. Інформація про оплату надходить до системи складання та видачі замовлень. Розглянемо переваги кіосків самообслуговування:
1. Залучення гостей та клієнтів . Коли екран кіоску самообслуговування не використовується для оформлення замовлення, можна транслювати яскраву динамічну рекламу, що приваблює покупців.
2. Швидкий прийом замовлення . У популярних закладах довгі черги на касу – не рідкість. Кіоски самообслуговування дозволяють розвантажити потік відвідувачів та скоротити час на прийом замовлення, що допоможе прийняти більше замовлень.
3. Оптимізація штату . Раніше для обслуговування великого потоку клієнтів доводилося наймати нових працівників. А при використанні автономних кіосків вдасться знизити витрати на персонал.
4. Точність та чіткість обслуговування . Оформляючи замовлення самостійно, у комфортному темпі, відвідувач зможе перевірити усі вибрані позиції, що дозволяє уникнути помилок.
5. Вигідна презентація товарів. Презентація страв чи товарів у різних кольорах, розмірах та наявність докладних описів підтримує імпульсивне бажання клієнта зробити замовлення.
1. Підвищити лояльності клієнтів . Кіоски самообслуговування дають можливість використовувати купони знижок та інші заохочення, формуючи у клієнтів відданість бренду.
2. Провести маркетингові дослідження. Кіоск допоможе рітейлеру отримати більше інформації про уподобання клієнтів. Завдяки збору статистики, власник бізнесу зможе зрозуміти, який товар має попит і використовувати цю інформацію для створення унікальних торгових пропозицій.
3. Обмінюватись даними з обліковими системами торгових точок або магазинів: Бітрікс, CS Cart, 1С Бухгалтерія, 1С Логістика.
Окрім терміналів самообслуговування з функцією оплати, існують інформаційні кіоски, що містять лише сенсорну панель.
Призначення інформаційних кіосків
Інформаційні кіоски працюють в автономному режимі і є електронні екрани з можливістю сенсорного введення інформації. Таке обладнання можна зустріти у публічних місцях, наприклад, у бізнес-центрах, банках, великих компаніях, на вокзалах та в аеропортах. Інформаційні кіоски зручні та дозволяють задовольнити потреби клієнтів у отриманні повної та конкретної інформації.
Таким чином, сенсорний кіоск самообслуговування – ефективне рішення для роздрібної торгівлі та сфери громадського харчування. Він дозволяє вивести ритейл або ресторанний бізнес на рівень електронної комерції та забезпечити повне та своєчасне інформування відвідувачів чи клієнтів.