Вся продукція, одержувана маркетом, проходить обов'язковий етап маркування за допомогою наклейок штрих-коду. При відпуску товару вагового, наклейка зі штрих-кодом клеїться на пакет після встановлення на вагах маси продукту. Саме вони дозволяють надалі за допомогою сканерів штрих-коду провести ідентифікацію продукту. Оператор каси на обладнаній комп'ютерним терміналом робочій точці проведе сканування етикетки, тим самим передавши всі дані про товарі в термінал.
Роблячи вибір сканера штрих-кодів , необхідно розуміти, якими відмінними функціями та характеристиками вони відрізняються. Перший момент - можливість пересування апарату, тобто. є пристрій мобільним чи стаціонарним.
Мобільні сканери штрих-кодів дозволяють проводити збір даних з товарів великих розмірів, що теж за вагою. У разі їх використання не знадобиться підносити товар до апарату, достатньо самому оператору підійти до нього. Стаціонарне обладнання, що сканує, часто встановлюється у великих супермаркетах, на касових вузлах.
У зв'язку з тим, що скануючі апарати проводять передачу даних безпосередньо ПК, терміналу, потрібно, щоб програма, встановлена на сканері штрих-коду, відповідала робочій програмі касового терміналу.
Моменти, що підвищують рівень обслуговування у торговому залі
Думаючи над питанням про вибір сканерів штрих-коду для торгового залу маркету, важливим моментом є зручність роботи співробітників та рівень обслуговування клієнтів.
Поширені у великих суперамаркетах пристрої контролю цін працюють саме для комфорту відвідувачів.
Сканери перевірки цін випускаються комплектованими широким екраном, ергономічними кнопками управління, динаміками, в ряді деяких моделей можуть бути сенсорні дисплеї, підтримка мультимедіа. Дані устрою виключають ситуації відмовитися від купівлі товару у зв'язку з відсутністю цінника у ньому. Не кожен з покупців після вибору товару і, виявивши його "безіменність" наважиться відстояти чергу на касу лише заради отримання інформації про продукт. Більший відсоток споживачів просто відмовляться від задуму про покупку продукції. Саме для того, щоб не проґавити свого покупця та підвищити комфорт торвгового залу, керівники маркетів встановлюють дані price cheker.
Прайсчекери крім роботи з покупцями, можуть автоматизувати робочий процес співробітників. Так, ними реально створити контролер, який фіксує робочий час персоналу. Як просування продукції, сканерами для перевірки цін можна доносити до споживача інформацію про акції, різні пропозиції торгової точки.
Наявність інформаційних кіосків на основі
скануючих модулів так само допоможе значно збільшити рівень продажів. Інфокіоски мають захисні корпуси, так що переживати про їх збереження у зв'язку з установкою в людному місці не варто, їхній матеріал вандалостійкий і виконаний з металу. Запрошені дані можуть бути показані як на дисплеї апарата, так і надруковані підключеним до інфокіоску принтером. Дане обладнання призначене не тільки для зручності покупців, але і для полегшення робочого процесу співробітниками. Наприклад, менеджери компанії, при використанні електронного каталогу з продукцією, можуть легко та швидко орієнтуватися в асортименті. А покупці зможуть особисто ознайомитися з даними про товар, роздрукувати свій знижковий купон, знайти потрібну товарну одиницю з великого списку номенклатури за заданими пошуковими даними.
Їх використовують у торгових маркетах, а й держустановах. Наприклад, вони допомагають дізнаватися графіки роботи необхідних співробітників, дають доступом до загальної інформації про установу.
Поділитись новиною у соцмережах
Коментарі користувачів до статті "Підвищення рівня обслуговування клієнтів із автоматизацією"